Wednesday, June 17, 2009

HIBURAN : RABU 17 JUN 2009

Image
Revolusi Bintang RTM
SIAPA yang boleh menafikan kredibiliti dan kecemerlangan pertandingannyanyian Bintang RTM dalam melahirkan ramai penyanyi berbakat besardalam persada seni suara tanah air?

Image
Bintang RTM wajar diteruskan
MESKIPUNberdepan persaingan dengan pertandingan-pertandingan nyanyian lain,bekas juara Bintang RTM seperti Jamal Abdillah menganggap pertandinganitu masih relevan untuk diteruskan.

Image
Rahsia hati Cheryl Samad
PELUANG bersua muka dan menghabiskan masa bersama Cheryl Samad sememangnya cukup menyeronokkan.

Image
Peluang tonton Hadiah Sastera
JUMAATminggu lalu, acara memartabatkan puisi iaitu Malam Puisi Utusan anjuranKumpulan Utusan di Laman Beringin, Istana Budaya (IB), Kuala Lumpurberjalan lancar.

Mempopularkan sastera dalam lagu
DUNIAkesusasteraan yang meliputi genre puisi, cerpen, novel dan drama telahmendampingi khalayak pembacanya sejak sebelum negara merdekasehinggalah kini.

Image
Kakitangan RTM tunjuk bakat seni
JIKAsebelum ini, stesen-stesen penyiaran swasta ligat mengetengah sertamengeksploitasi bakat dan populariti para selebriti mereka, RadioTelevisyen Malaysia (RTM) juga seolah-olah tidak mahu ketinggalanmengorak langkah ke arah itu.

Image
Ferrari merah Norman KRU
LAMA benar Papa tidak bersua muka dengan kawan baik Papa, siapa lagi kalau bukan Norman KRU.

Stesen radio 'haramkan' lagu penyanyi
DALAMralit menulis gosip untuk ruangan Papa minggu ini, Papa didatangiseorang rakan sepejabat yang dalam keadaan cukup resah berceritamengenai nasib seorang penyanyi lelaki popular.

Pengarah tak izin pelakon dan krew makan?
APA nak jadi dengan seorang pengarah popular ini.

Image
Skrip 7707 selepas tiga tahun
TIGA tahun selepas tamat menjalani penggambaran bukanlah suatu tempohwaktu yang singkat buat para pelakon yang telah membintangi sesebuahfilem itu. Ini kerana, mungkin ada di antara mereka yang sudah lupapengalaman serta pembabitan mereka dalam menjayakan filem itu selain iajuga agak lewat untuk ditayangkan di pawagam-pawagam seluruh negara.





Mana cincin kahwin Lisda?
BIARPUN sudah hampir dua tahun mendirikan rumah tangga, cerita mengenaimereka masih hangat dibualkan. Terbaru, mahligai cinta pasanganpopular, Lisdawati dan Fauzi Nawawi sekali lagi dikatakan sedangberantakan.

Image
Tidak kisah ciuman berkuman
KATYPERRY dilaporkan tidak takut terhadap risiko berhadapan dengan kumanyang boleh dijangkiti daripada perbuatan bercium dengan orang yangtidak dikenali.

Image
Perceraian Usher direstui
SETIAP kali jika mana-mana selebriti mengumumkan penceraian mereka, pasti ramai yang akan terkejut dan tumpang bersedih.

No comments:

Post a Comment