Saturday, May 30, 2009

HIBURAN : SABTU 30 MEI 2009

Image
Artis promosi pelancongan
JARANG kita dapat menyaksikan persembahan hiburan yang disatukan denganlimpahan elemen kebudayaan dan kesenian yang bertunjangkan kesejagatanhidup masyarakat di negara Malaysia.

Jackman, Craig di pentas teater
DUA pelakon ini sememangnya cukup sinonim dengan filem-filem aksi.

Lohan ganti Holmes
PELAKON bermasalah, Lindsay Lohan ternyata berterima kasih kepada KatieHolmes kerana memberinya peluang untuk membintangi filem terbaru arahanDavid Michaels.






Metafora Bryce Dallas
DILAHIRKAN sebagai anak kepada aktor dan pengarah popular, Ron Howard,Bryce Dallas Howard sudah mula mengenali dunia lakonan sejak lahir.Melihat rantaian keluarganya yang merupakan antara pelakon hebatHollywood, datuk dan neneknya masing-masing ialah Rance Howard dan JeanSpeegle Howard serta bapa saudaranya, Clint Howard, maka tidakmenghairankan jika Bryce turut mengikuti jejak mereka dengan menjadianak wayang.

Image
Saya nekad cerai! - Maizawati
MINGGU ini nama Maizawati Zainal,33, tiba-tiba sahaja menjadi panas.Dia bukannya selebriti sebaliknya hanyalah seorang ibu kepada enamcahaya mata yang berasal dari Ipoh, Perak.







Cut Mini buka mata penerbit
APABILAwanita berusia 35 tahun ini diumumkan Pelakon Wanita Terbaik padaAnugerah Filem Indonesia (IMA) 2009 baru-baru ini, ramai yang membukamata kerana Cut Mini Theo bukanlah pelakon yang dikategorikan sebagaiaktres nama besar di negara berkenaan.

Program istimewa sepanjang Jun di ntv7
PELAJARIpengertian isu pemanasan global, nilai kekeluargaan selain merasaipengembaraan yang menghiburkan bersama-sama rancangan seperti Home,Little Princess, Bapak dan Parental Guidance di ntv7.

Rentak: Mr Gambus Acoustic Project di Alexis
BAGIpenggemar muzik campuran tradisional dan moden, usah ketinggalanmenyaksikan persembahan Mr Gambus Acoustic Project di Alexis, JalanAmpang, pada 5 dan 6 Jun ini, jam 10.30 malam.Pada 2005, pemuzik Farid Ali memulakan projek istimewa ini apabila diamemilih beberapa rakan pemuzik untuk meneroka ciptaan muziknya.

@Sinepleks: Terminator Salvation cabar musuhnya
TAHUN2009 boleh juga dianggap sebagai tahun meriah dengan filem sekuel,prekuel mahupun buatan semula. Maklum saja, sudah menjadi amalansyarikat gergasi perfileman antarabangsa, apabila sesuatu judul meletupdi pawagam, pasti ada sambungan atau kisah seterusnya.

Mesti Tonton: Terpukau kecanggihan kesan visual
SELALUNYA,filem yang dihasilkan dalam bentuk tiga dimensi (3D) kurang memberikanperhatian kepada jalan cerita. Maklum saja, tarikan utama filemberbentuk demikian tentulah pada teknologi tiga dimensinya. Sebanyakmana penonton terpesona dengan gambar yang dipaparkan, mungkin itulahukuran kekuatan filem dalam bentuk berkenaan.







Terjun dunia fesyen
POPULARITI lagu Love Sex Magic berjaya melonjakkan kembali namapenyanyi jelita, Ciara Princess Harris, 23, atau Ciara. Menerusi laguitu, Ciara berduet bersama bintang pop, Justin Timberlake. Laguberkenaan mendapat sambutan menggalakkan apabila tersenarai dalamkelompok 10 lagu terbaik dalam carta lagu hip hop dan R&B BillboardAmerika Syarikat.

‘Pencapaian terbesar saya’
BERITA gembira buat peminat penyanyi kacak, Anuar Zain atau namasebenarnya, Shahrul Anuar Zain, 39, kerana jejaka idaman Malaya inidiberi penghormatan untuk mengadakan konsert solo di Istana Budaya (IB)sempena Festival Muzik Kuala Lumpur 2009 pada Julai ini.

Julia sedia pindah ke Belanda
DIRINYA tidak pernah sunyi dilanda gosip dan kontroversi sejak bergelar anak seni.

Tema Hari Seniman ada maksud mendalam
PENGGIAT seni menyambut baik tema Hari Seniman Kebangsaan yangberlangsung semalam iaitu Seniman Menjunjung Negara dengan mengharapkanapa yang direncanakan kerajaan dapat dizahirkan oleh mereka.

Rosyam tidak pilih kasih
SELEPAS hampir dua bulan uji bakat mencari pelapis pelakon untuksebuah program realiti lakonan pertama negara berjudul Pilih Kasih,akhirnya misi serta objektif utamanya tercapai jua.

Zon Abie: Gelagat artis berimej Islam beri impak
ASSALAMUALAIKUM! Akhirnya semalam personaliti Astro Oasis, AkhilHayy bersuara berhubung kemelut rumah tangganya yang menjadi isu panassepanjang minggu ini.

Festival muzik Latin
JIKA anda mempunyai impian untuk menjejakkan kaki di mana-mananegara Amerika Latin tetapi masih belum berpeluang atas sebab tertentuinilah masanya untuk mendengar khabar gembira.

Nicholas tak pernah penat
AKTOR kacak seberang Nicholas Saputra (Nicholas), 25, sudah duatahun bergelar pengacara di Channel V. Dalam tempoh itu, banyak negaradan acara besar lawati bagi membuat liputan antaranya Anugerah Grammy,pada Februari lalu dia ke Athens, Greece untuk bertemu bintang utamafilem Mamma Mia.

Kaya kerana cincin
SLOT Best Of The East di 8TV yang memaparkan drama bersiri pilihan khusus dari Taiwan, Korea dan China kerap menjadi pilihan.

No comments:

Post a Comment