Friday, July 17, 2009

HIBURAN : JUMAAT 17 JULAI 2009


Perancangan seni Hunny Madu
MULA mencipta populariti menerusi Hitz FM, Xfresh dan kini Fly FMsebagai penyampai radio, Hani Farhana Mohd. Hatim atau popular denganpanggilan Hunny Madu semakin mengukuhkan kedudukannya di persada senitanah air.


Format Suria FM ditiru?
DALAMsibuk khalayak memperkatakan tentang kedudukan rating terkinisaluran-saluran radio tempatan yang dibuat oleh AC Nielson baru-baruini, Suria FM antara saluran yang disebut-sebut kerana mengalamipeningkatan jumlah hampir 200,000 pendengar.


Konsert mengimbau nostalgia silam
RAMAI penyanyi dari Malaysia dan Indonesia yang popular pada tahun-tahun 1960-an dan 1970-an kini sudah tidak menyanyi lagi.

George Lucas terkaya di Hollywood
NEWYORK 16 Julai - George Lucas yang mengetengahkan filem Star Warsmenduduki tangga teratas orang berpendapatan tinggi di Hollywood,semalam dengan pendapatan dianggarkan bernilai AS$170 juta (RM608 juta)setahun, selepas filem blokbuster Indiana Jones yang keempatditayangkan di pawagam.








'Siti dan isu tudung'
IMEJ tudung penyanyi nombor satu negara, Datuk Siti Nurhaliza Tarudintidak pernah habis dijadikan isu. Sejak penghijrahan mengenakan tudungala selendang selepas menunaikan Haji pada awal tahun 2008, kritikandemi kritikan mula diterimanya.


Kembara rohani Rabbani
POPULARITIkumpulan nasyid, Rabbani telah membuka peluang buat mereka membuatpersembahan di negara-negara luar. Malah baru-baru ini, semasa duaanggota kumpulan itu, Asri Ibrahim dan Azadan Abdul Aziz mengerjakanumrah di Tanah Suci Mekah, mereka telah dijemput ke satu majlis nasyid.


Tolak dampingi Jolie
DEMImenjaga hati isteri, David Beckham dilaporkan telah menolak tawaranuntuk terbabit dengan kempen seluar dalam Emporio Armani bersama aktresberbibir seksi, Angelina Jolie.


Dr. Abby didiagnos kanser payu dara
APALAHnasib pelakon ER yang membawa watak Dr. Abby Lockhart, Maura Tierney.Biarpun tubuh badannya tampak anggun dan seksi, pelakon itu sebenarnyamendapat penyakit kanser payu dara.


Faizal Tahir kandas ke APM kerana hutang PTPTN
KUALA LUMPUR - Artis dan komposer terkenal, Faizal Tahir ( gambar )gagal menaiki pesawat untuk menghadiri majlis Anugerah Planet Muzik(APM) 2009 di Jakarta semalam dipercayai akibat tidak menjelaskanhutangnya dengan Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN).


Gambar kaki Jacko disuntik ubat disiar
LOS ANGELES - Beberapa gambar yang mengejutkan disiarkan oleh rangkaiantelevisyen ABC di Amerika Syarikat (AS) semalam yang menunjukkankedua-dua kaki Michael Jackson mempunyai luka seperti kena suntikdengan ubat.

Krisdayanti pernah bedah plastik
JAKARTA - Ini bukan gosip! Krisdayanti pernah menjadi penagih dadahsyabu, menjalani pembedahan plastik dan hampir dicerai oleh suaminyaiaitu Anang Hermansyah, lapor sebuah akhbar semalam.

Pelakon Harry Potter mengaku tanam ganja
LONDON - Seorang remaja yang pernah berlakon dalam filem Harry Potteriaitu James Waylett ( gambar ) semalam mengaku dia menanam pokok ganjadi rumah ibunya.

No comments:

Post a Comment