Monday, June 15, 2009

HIBURAN : ISNIN 15 JUN 2009

Image
Dendangan eksklusif Anuar
POPULARITI dan kegemilangan yang dicipta oleh penyanyi lelaki tersohornegara, Anuar Zain ini sememangnya sukar sekali untuk disangkal.

Image
Klthsom dikenang kerana namanya
UNIK,pelik, kelakar dan macam-macam tafsiran masyarakat di sebalik namanyasebaik dipaparkan di kaca televisyen mahupun di dada-dada akhbar danmajalah.

Image
Cerita wajah eksklusif Astro Warna
KEJAYAANAfdlin Shauki yang dipilih menjadi wajah eksklusif untuk saluran Warna(saluran 132, Astro) baru-baru ini sememangnya berjaya mengubah stigmalapuk yang sekian lama bersarang di dalam minda masyarakat kita.

Image
Terbaik daripada Nora
* Judul Album: Memori Hit Nora * Artis: Nora * Konsep Muzik: Pop * Terbitan: Warner Music (Malaysia) Sdn. Bhd.






Image
Bintang baru mengukir sinar
SUDAH bergelumang menjadi anak seni sejak di bangku sekolah rendah,namun baru akhir-akhir ini sahaja nama Shaheizy Sam semakindiperkatakan banyak pihak, penerbit, pengarah mahupun pihak media.

Image
Bimbang berseorangan selamanya
LILYALLEN mengakui bimbang dirinya akan bergelar anak dara tua sepanjanghayatnya. Penyanyi lagu It's Not Fair itu sudah banyak kali gagal dalampercintaannya sebelum ini dan dia mengakui mengalami kesedihanmemikirkan tentang jodohnya selepas menonton filem, He's Just Not ThatInto You .

Image
Teruja ditonton ikon
KATYPERRY diketahui umum menjadikan kumpulan Queens sebagai ikonnya.Justeru, apabila dia mengetahui gitaris band rock legenda itu, BrianMay antara yang turut menyaksikan persembahannya pada konsert di Londonbaru-baru ini, Katy menjadi begitu teruja.

Image
Anugerah Kosmo! APM 09
BUATpertama kalinya Anugerah Planet Muzik 2009 (APM) mewujudkan anugerahyang diberi nama Artis Paling Popular Malaysia Anugerah Kosmo! .

No comments:

Post a Comment