Saturday, June 27, 2009

POLITIK : SABTU 27 JUN 2009


Nik Aziz makin keterlaluan – Mustapa
KUALA KRAI 26 Jun – Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Matsemakin keterlaluan dalam berpolitik mungkin kerana terlalu lamamemimpin negeri ini sehingga sanggup mengeluarkan kenyataan yangmengguris perasaan umat Islam.

Itu hanya kiasan - Nik Aziz
KOTA BAHARU 26 Jun - Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Matberkata, kenyataannya pada 21 Jun lepas mengaitkan UMNO dengan komunisdan ajaran sesat, hanyalah satu kiasan atau perumpamaan.

UMNO perlu bijak urus persepsi - Isa
KUALA LUMPUR 26 Jun - Kegagalan UMNO dan Barisan Nasional (BN)menguruskan persepsi dengan baik dan berkesan menjadi punca pakatanpembangkang berjaya meraih sokongan rakyat dalam beberapa siri pilihanraya sebelum ini.

Pemuda UMNO ajak muzakarah
KUALA LUMPUR 26 Jun - Pergerakan Pemuda UMNO sekali lagi menyatakankomitmen untuk terus mengadakan muzakarah dengan Dewan Pemuda Pas demikepentingan negara dan ummah.

Pas cuba sembunyi konflik dalaman
KUALA KRAI 26 Jun - Tindakan Pas menyerang UMNO dengan pelbagai tuduhanmenjelang Pilihan Raya Kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Manek Uraimerupakan cubaan parti itu untuk mengalih pandangan umum daripadakonflik dalamannya.

Jangan pandang rendah pada BN - Nasrudin
KUALALUMPUR 26 Jun - Dewan Pemuda Pas mengingatkan semua jenteranya yangterlibat dengan Pilihan Raya Kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) ManekUrai tidak berasa selesa atau memandang rendah keupayaan BarisanNasional (BN).

Hasrat satukan kaum India
KUALALUMPUR 26 Jun - Bekas Timbalan Presiden MIC, Datuk Seri S.Subramaniamhari ini berkata, hasratnya bertanding merebut kerusi itu padapemilihan parti itu 12 dan 13 September ini bertujuan menyatukan kaumIndia dan anggota MIC khususnya.








'Nik Aziz sudah letih berkuasa di Kelantan'
KUALAKRAI: Sikap keterlaluan Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Aziz Nik Mat, yangtergamak melemparkan pelbagai tuduhan tidak berasas dan menghina Umno,selama ini adalah disebabkan sudah terlalu lama berkuasa di Kelantan.

Mohd Fauzi calon Pas
KUALAKRAI: Bendahari Pas kawasan Kuala Krai, Mohd Fauzi Abdullah, malam tadidiumumkan sebagai calon parti itu untuk mempertahankan kerusi DewanUndangan Negeri (DUN) Manek Urai pada pilihan raya kecil 14 Julai ini.

Beri peluang BN buktikan janji
MANEKURAI: Pengundi Manek Urai digesa memberi peluang kepada Umno danBarisan Nasional (BN) membuktikan janjinya membawa lebih banyakkebaikan kepada penduduk di Dewan Undangan Negeri (DUN) itu denganmemberi kemenangan pada pilihan raya kecil 14 Julai ini.

Umno sasar pemilih muda Manek Urai
KUALAKRAI: Seramai 3,020 pengundi berusia bawah 40 tahun yang berdaftar diDewan Undangan Negeri (DUN) Manek Urai menjadi sasaran utama kempenPemuda Umno menerusi gerakan Pemuda Prihatin Desa yang dilancarkansemalam.

No comments:

Post a Comment